میکرودرم ابریژن MICRO DERM ABRASION چین و چروک

میکرودرم ابریژن MICRO DERM ABRASION چین و چروک

این دستگاه برای تراشیدن ملایم ولایه برداری پوست طراحی شده است.  دقت کاراین ابزاردرحد هزارم میلیمتر می باشد. این روش توسط پاشش پرسرعت پودر مخصوصی از جنس اکسید آلمینیوم انجام شده که این پودر قادر به تراشیدن یا به عبارتی کندن پوست در حد بسیارنازک میباشد.

پوست به حالت طبیعی مرتب در حال تجدید و بازسازی میباشد . درهر باربازسازی ،پوست سعی میکند که مشکلات و ناهمواری ها یا اثرات آب و هوا و آفتاب یا مواد شیمیائی وامثالهم را ترمیم نماید . اگربه روشی بتوانیم پوست را وادار به تسریع چرخه بازسازی نمائیم ، درنتیجه بازسازی به تخریب پیشی گرفته و با تکرار هر سیکل رشد پوست ، ظاهر و باطن بهتری نصیب آن میشود . درنتیجه چین و چروکهای ریز و سطحی ، تیرگی ، دانه های زیر پوستی و …  را به بهبودی و کاهش میگذارند . دستگاه میکرودرم با تراشیدن پوست ، ایجاد تحریک به رشد و بازسازی مینماید.

چرخه ی تجدید پوست در حدود یک ماه می باشد.  اگر با این دستگاه پوست به صورت عمیق تراشیده شود،التهاب و خراش سطحی ایجاد شده که برای بهبودی کامل، یک ماه زمان نیاز داشته و اگرکار ملایم انجام شود، در حدود ۲ هفته بازسازی به اتمام می رسد . پس ازهر بار انجام میکرودرم عمیق ،خراشیدگی های سطحی ایجاد شده که درزمان ترمیم ، یک لایه خاکستری رنگ روی پوست تشکیل داده و معمولا پس از یک هفته خواهند ریخت . مراقبت واستفاده از کرمهای ترمیم کننده پس ازانجام میکرودرم ضروری میباشد.

میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن

درنظر داشته باشید که میکرودرم در واقع بیشتر برای تازه تروشفاف تر کردن پوست به کار می رود . کاربرد آن درمواردی مانند لک ،کک و مک ، ناهمواری پوست و… خیلی اساسی نبوده و بهتر است فقط به چشم یک ابزارکمکی به آن نگاه کرد.

تعداد جلسات نامحدود بوده ولی بهتر است برای شفاف کردن پوست به ۳-۴ جلسه وبرای موارد یاد شده به حداکثر ۱۰ جلسه اکتفا کرد. فصل وآب وهوای مختلف تاثیری برانجام آن نداشته ولی مراقبت ودوری از آفتاب ضروری بوده وباید از کرم های ضد آفتاب ومرطوب کننده استفاده کرد.

به روز آوری : آذر ۹۲

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات شخصی خود را فقط در تلگرام و واتس اپ ارسال نمایید و برای سوالات کلی درمورد مطالب سایت ، در انتهای مطالب از بخش نظرات استفاده نمایید.

مشاوره پزشکی در واتس اپ
کانال تلگرام
مشاوره پزشکی در تلگرام

کاربر گرامی سایت برای انجام مشاوره به نکات زیر توجه فرمایید

ابتدا نوع مشکل و محل آن را همراه با سن خود بفرمایید.
از محل مشکل ،عکس از روبرو و نیمرخ بفرستین. عکس باید بدون لبخند وآرایش و با کیفیت بالا باشد.
ما فقط برای مشکلات زیبایی صورت یا بدن درخدمت شما بوده و برای بیماری های پوست و مو مشاوره و ویزیت نداریم.
در صورتیکه اقدامی توسط پزشک دیگر برای شما انجام شده با خود ایشان مشورت فرمایید.
قبل از مطرح کردن سوالات خود حتما موضوع مورد نظر خود را در سایت مطالعه نمایید . جواب بیشتر سوالات شما از جمله نوع دستگاهها و مواد مصرفی و قیمت ها در سایت وجود دارند .
مشاوره برای عزیزانی است که در تهران زندگی میکنند و شرایط حضور در مطب را دارند .
لطفا مشاوره خود را حداکثر طی یک روز به اتمام برسانید. بعد از آن پیام شما پاک میشود.
درصورت نیاز به مشاوره حضوری با منشی مطب هماهنگ فرمایید.

همه روزه بجز تعطیلات رسمی. صبح ها از 10 تا 14 و عصرها از 16 تا 21

مطالب مرتبط