مزو تراپی :

مزوتراپی چیست؟ این روش درواقع تزریق داروها، مواد و محلول هایی به بدن بوده که درحالت عادی به شکل خوراکی یا مالیدنی استفاده می شوند. بدیهی است که تزریق در یک بافت با ایجاد غلظت بالایی ازآن دارو در یک محل بوده که باعث ایجاد اثرات بسیار قوی تر وموثرتری نسبت به مصرف خوراکی یا موضعی آن دارو خواهد شد. البته همان داروی خوراکی یا مالیدنی تزریق نمیشوند !!! بلکه آمپول هایی مناسب برای این منظور تهیه شده و بیخطر بودن واثربخشی آنها به اثبات رسیده است.

مزوتراپی دربخش ها وبافت های گوناگون وبه مقاصد گوناگونی نیز به کار می رود.مثلا برای کاهش چین وچروک، افتادگی پوست، کاهش چربی یا سلولیت، افزایش موهای سر وابروها و….البته بدیهی است که در هر مورد داروهایی خاص به کار رفته وهیچ شباهتی بین آنها نیست. برای هر منظور ده ها مارک وداروی مختلف وجود داشته که هر کدام با دیگری ترکیب واثرات مختلفی داشته والبته انتخاب بین آنها به دلیل خاص وبنا به تجربه ی پزشک شماست.

تصویر زیرمربوط به محصولات مزوتراپی از شرکت DERMAHEAL کره جنوبی است.

برای مزوتراپی موها نیز مارک های مختلفی وجود دارند.مانند همه ی محصولات دیگر نیزهر مارک وبرندی مدعی بهتر بودن نسبت به سایر رقباست.البته درعمل تفاوت محسوسی بین این برند های مختلف وجود ندارد.این داروها برای تحریک رشد مو مفید بوده ولی متاسفانه موهای تازه رشد کرده به دارو وابسته بوده وپس ازقطع دارو،دوباره دچار ریزش وکاهش می شوند. برای کاهش این مشکل درمان نگهدارنده توصیه می شود.یعنی پس از گذران دوره ی درمان بهتر است که هر چند ماه یکبار یکی دو جلسه موها را تقویت کرد.

برای شروع درمان فاصله ی هر هفته یک بار کافی بوده وبه تدریج فاصله به هر 2 هفته بعد هر ماه یک بارافزایش می یابد. تعداد جلسات بسته به شدت مشکل بین 10 تا 20 در نوسان است.برای کمک به سرعت وکیفیت درمان استفاده از P.R.P همزمان مفید است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات شخصی خود را فقط در تلگرام و واتس اپ ارسال نمایید و برای سوالات کلی درمورد مطالب سایت ، در انتهای مطالب از بخش نظرات استفاده نمایید.

مشاوره پزشکی در واتس اپ
کانال تلگرام
مشاوره پزشکی در تلگرام

کاربر گرامی سایت برای انجام مشاوره به نکات زیر توجه فرمایید

ابتدا نوع مشکل و محل آن را همراه با سن خود بفرمایید.
از محل مشکل ،عکس از روبرو و نیمرخ بفرستین. عکس باید بدون لبخند وآرایش و با کیفیت بالا باشد.
ما فقط برای مشکلات زیبایی صورت یا بدن درخدمت شما بوده و برای بیماری های پوست و مو مشاوره و ویزیت نداریم.
در صورتیکه اقدامی توسط پزشک دیگر برای شما انجام شده با خود ایشان مشورت فرمایید.
قبل از مطرح کردن سوالات خود حتما موضوع مورد نظر خود را در سایت مطالعه نمایید . جواب بیشتر سوالات شما از جمله نوع دستگاهها و مواد مصرفی و قیمت ها در سایت وجود دارند .
مشاوره برای عزیزانی است که در تهران زندگی میکنند و شرایط حضور در مطب را دارند .
لطفا مشاوره خود را حداکثر طی یک روز به اتمام برسانید. بعد از آن پیام شما پاک میشود.
درصورت نیاز به مشاوره حضوری با منشی مطب هماهنگ فرمایید.

همه روزه بجز تعطیلات رسمی. صبح ها از 10 تا 14 و عصرها از 16 تا 21

مطالب مرتبط