مزو تراپی :

مزوتراپی چیست؟ این روش درواقع تزریق داروها، مواد و محلول هایی به بدن بوده که درحالت عادی به شکل خوراکی یا مالیدنی استفاده می شوند. بدیهی است که تزریق در یک بافت با ایجاد غلظت بالایی ازآن دارو در یک محل بوده که باعث ایجاد اثرات بسیار قوی تر وموثرتری نسبت به مصرف خوراکی یا موضعی آن دارو خواهد شد. البته همان داروی خوراکی یا مالیدنی تزریق نمیشوند !!! بلکه آمپول هایی مناسب برای این منظور تهیه شده و بیخطر بودن واثربخشی آنها به اثبات رسیده است.

مزوتراپی دربخش ها وبافت های گوناگون وبه مقاصد گوناگونی نیز به کار می رود.مثلا برای کاهش چین وچروک، افتادگی پوست، کاهش چربی یا سلولیت، افزایش موهای سر وابروها و….البته بدیهی است که در هر مورد داروهایی خاص به کار رفته وهیچ شباهتی بین آنها نیست. برای هر منظور ده ها مارک وداروی مختلف وجود داشته که هر کدام با دیگری ترکیب واثرات مختلفی داشته والبته انتخاب بین آنها به دلیل خاص وبنا به تجربه ی پزشک شماست.

تصویر زیرمربوط به محصولات مزوتراپی از شرکت DERMAHEAL کره جنوبی است.

 

همه ی داروهای مزوتراپی مربوط به جوان سازی، باعث تحریک سلول سازی وافزایش تولید کلاژن والاستین در پوست می شوند. نوع ومارک دارو وهمچنین کیفیت پوست وژنتیک افراد به شدت در کیفیت،کمیت ونیز در سرعت جوان سازی تعیین کننده هستند.به همین دلیل انتخاب بهترین دارو ممکن نیست.

یکی از برندهایی که در سالهای اخیر درایران استفاده می شود، DERMAHEAL می باشد که در عمل نتایج قابل قبولی نشان داده است.

 

ازدیگر برند های خوب بازار، MESO AROMA از ایتالیا و S.R.S ازاسپانیا هستند که همانطور که گفته شد برای افراد مختلف ،نتایج متفاوتی داشته وفقط ازلحاظ قیمت تفاوت کمی با هم دارند.

تعدادجلسات به شدت مشکل وتا حدی به سن بستگی داشته واینها علاوه بر ژنتیک ومراقبت بوده ومعمولا بین 5 تا 10 جلسه می باشد. فاصله ی جلسات هم معمولا هفتگی می باشد. افرادی که آسپیرین وسایر داروهای ضد لخته شدن خون مصرف می کنند، ممکن است با کمی کبودی پوست مواجه شوند. برای افراد با سابقه ی حساسیت پوستی هم احتمال خفیفی برای تشدیدحساسیت دارند.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام. من برای چروک زیر چشم میخوام مزو تراپی کنم. اما چون سر کار میرم میترسم زیر چشام کبود شه. برای مزو تراپی مردد شدم. نمیدونم چقدر طول میکشد تا کبودی از بین بره. شاید نیاز باشه چند روز سر کار نرم. 

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۲۱/۰۸/۱۳۹۴ ۱۸:۱۶

      سلام…برای چروک زیرچشم راههای زیادی هست که بسته به مشکل شما انتخاب میشن.. برای پیشنهاد روش مناسب نیاز به مشاوره ی حضوری دارین.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات شخصی خود را فقط در تلگرام و واتس اپ ارسال نمایید و برای سوالات کلی درمورد مطالب سایت ، در انتهای مطالب از بخش نظرات استفاده نمایید.

مشاوره پزشکی در واتس اپ
کانال تلگرام
مشاوره پزشکی در تلگرام

کاربر گرامی سایت برای انجام مشاوره به نکات زیر توجه فرمایید

ابتدا نوع مشکل و محل آن را همراه با سن خود بفرمایید.
از محل مشکل ،عکس از روبرو و نیمرخ بفرستین. عکس باید بدون لبخند وآرایش و با کیفیت بالا باشد.
ما فقط برای مشکلات زیبایی صورت یا بدن درخدمت شما بوده و برای بیماری های پوست و مو مشاوره و ویزیت نداریم.
در صورتیکه اقدامی توسط پزشک دیگر برای شما انجام شده با خود ایشان مشورت فرمایید.
قبل از مطرح کردن سوالات خود حتما موضوع مورد نظر خود را در سایت مطالعه نمایید . جواب بیشتر سوالات شما از جمله نوع دستگاهها و مواد مصرفی و قیمت ها در سایت وجود دارند .
مشاوره برای عزیزانی است که در تهران زندگی میکنند و شرایط حضور در مطب را دارند .
لطفا مشاوره خود را حداکثر طی یک روز به اتمام برسانید. بعد از آن پیام شما پاک میشود.
درصورت نیاز به مشاوره حضوری با منشی مطب هماهنگ فرمایید.

همه روزه بجز تعطیلات رسمی. صبح ها از 10 تا 14 و عصرها از 16 تا 21

مطالب مرتبط