فهرست مطالب

رفع افتادگی پوست با پلکسر plexr

تکنولوژی پلکسر توسط شرکت GMV ایتالیا ایجاد و ثبت بین المللی شده است.  این دستگاه یک ژنراتور انرژی پلاسما است. این تکنولوژی در صنعت  سالهاست که استفاده میشود. پیشرفت تکنولوژی باعث شده که این تکنولوژی که نیاز به دستگاههای بزرگ وگرانقیمت داشت بسیار کوچک شده و برای مصارف پزشکی مناسب شده است.

همانطور که می دانید در طبیعت ماده به سه حالت جامد ؛ مایع و گاز وجود دارد. از دیدگاه فیزیک پلاسما حالت چهارم ماده است و می توان آن را گاز مایع در نظر گرفت.پلاسما به دلیل حرارت بالا باعث  تخریب بافتی  و تصعید اجزای  پوست سطحی می شود.
تصعید یا SUBLIMATION  یک واژه فیزیکی است که برای تبدیل مستقیم جامد به گاز کاربرد دارد. همزمان  بعلت گرمای شدید ایجاد شده درسطح پوست وکانونی شدن گرما ، تحریک بافتی (سلول سازی و کلاژن سازی ) در لایه پوست عمقی نیز رخ میدهد.

رفع افتادگی پوست

توجه نمایید که این سیستم نه لیزر است ؛ نه  امواج  رادیوفرکانسی (R.F ) . درواقع بسیار مدرن تر از لیزر و رادیو فرکانسی می باشد. خصوصیت مهم این روش عدم نفوذ به لایه های عمیق پوست میباشد. لذا مشکلاتی مانند التهاب و قرمزی طولانی مدت ، گوشت اضافه، تیرگی بعداز درمان و… بسیار کمتر دیده می شوند.

پلکسرپلکسر

.هنگام  درمان ، به علت سوختگی سطحی  بر روی نقاط درمان شده لخته  تشکیل می شود که بعد از یک هفته جدا شده و اثری از کبودی یا اسکار برجای نمی ماند. این در نتیجه عملکرد بسیار سطحی پلکسر است.
با توجه به مطالب فوق ، ایمنی کار با پلکسر مشخص می شود چرا که فقط برروی لایه ی سطحی پوست عمل کرده و از این لایه  عبور نمیکند مگر اینکه پزشک بخواهد به لایه عمقی تر هم وارد شود.  با این تکنولوژی عبور جریان الکتریکی؛ رادیوفرکانس و آسیب حرارتی وجود ندارد. برای مثال در موارد جوانسازی ناحیه  دورچشم ، با عملکرد بسیار دقیق و متمرکز و همچنین عدم نشت جریان الکتریکی و امواج رادیویی ، آسیب به عصب چشم وسایر بافت های اطراف رخ نمی دهد ..

پلکسرپلکسر

ویدئو انجام پلکسر 

فیلم زیر را که برای افتادگی پلک بوده ببینید وبا جراحی مقایسه بفرمایید. فیلم خلاصه شده است.

 

بنا به دلایل گفته شده این روش از جمله روش های کم تهاجمی محسوب میشود.جراحی غیرتهاجمی روش جراحی است که بدون تهاجم و خونریزی انجام شده و قابل اعتماد ، ایمن ، ساده و عاری از خطر برای پزشک و بیمار است.

فیلم زیر برداشتن پوست اضافه ی زیرچشم را نشان میدهد. برای صرفه جویی دروقت و حجم مصرفی اینترنت شما فیلم خلاصه شده است.

 

جلسات ونتایج درمان

برای برخی از مشکلات یک جلسه کافی ست. ولی برای برخی دو تا چهار جلسه. مثلا برای افتادگی پلک خفیف یک جلسه و برای افتادگی متوسط یا شدید دو یا سه جلسه.درموارد شدید ممکن است که جلسه ی چهارم هم نیاز باشد. نتایج درمان معمولا خوب و قابل قبول هستندو معمولا پایدار یا طولانی مدت هم می باشند.پوست پلکسر شده دیگر به حالت قبل برنخواهد گشت ولی به دلیل بالا رفتن سن افتادگی های جدید ایجاد می شود. پس از انجام کار زخم سطحی ایجاد شده که بین ۱ تا۲ دوهفته بهبود یافته ولی قرمزی مختصری تا مدت طولانی تری باقی میماند. نکته ی مهم ایجاد تورم نسبتا زیاد پلک ها بوده که از روز بعداز انجام پلکسر تا ۳-۴ روز خواهد بود که البته اصلا نگران کننده نیست.

نکته مهم : پس از انجام پلکسر خصوصا درپلک های بالایی به مدت ۴-۵ روز تورم ایجاد می شود که ۲-۳ روز اول معمولا زیاد بوده و کم کم از بین میرود. زخم سطحی هم معمولا طی یکهفته ریزش پیدا میکند. این اعداد برای برخی افراد کمی بیشتر یا کمتر هستند.

عکس های زیر تغییرات سایز چشم ها ،بالا رفتن ابرو ها و کم شدن افتادگی را فقط طی ۱۰ روز در یکی از بیمارانم نشان میدهند.

 پلکسر plexr پلکسر plexr

نکات مهم رفع افتادگی پوست با پلکسر plexr
  1. متاسفانه شنیده می شود که بعضی از مراکز برای جلب توجه مشتری یا به عبارتی گول زدن آنها از عبارتی مانند :  پلکسر با پلکسرپلاس تفاوت داره و ما برای این گرونترمیگیریم که دستگاه ما پلاس هست مال بقیه ساده … استفاده میکنند که جای تاسف بسیار داره و درحقیقت از عدم آگاهی مردم درحال سوء استفاده هستند. باید توجه نمایید که پلکسر پلاس ساخت کشور ایتالیا بوده و به این اسم در کل دنیا فقط یک نوع دستگاه وجود داشته و نوع دیگری ساخته نشده و برای راحتی دربیان ،کلمه ی پلاس گفته نمیشود وگرنه همه ی دستگاهها پلکسر پلاس هستند.دستگاه پلکسر، ورژن اولیه این دستگاه فقط درخود ایتالیا موجود هست.
  2. اخیرا یکسری دستگاه های جدید به نام پلاسما جت  با ادعای تکنولوژی پلاسما به بازار ایران راه پیدا کرده اند که علاوه بر ایجاد درد زیاد حین کار، به دلیل وجود امواج  R.F ( مایکروویو) ضمن ایجاد خطر برای بیماران قلبی، احتمال آسیب به چشم حین کار درنواحی اطراف چشم هم وجود  دارد. همچنین متاسفانه دارای اثربخشی کافی هم نیست. تنها تکنولوژی استاندارد ودارای مجوز از وزارت بهداشت که علاوه بر بیخطر بودن وموثر بودن، درد مختصری دارد پلکسر می باشد.
  3. این روش فقط برای نقاطی که پوست اضافه داشته باشد قابل استفاده بوده و درمواردی مانند پف چشم ها یا درافراد جوان که افتادگی محسوسی نداشته یا برای برطرف کردن چروک های فعال (مانند چروک هایی که در اثر خندیدن ایجاد شده وبا نام پنجه کلاغی شناخته می شوند) موثر نبوده ودرمورد استفاده های غیراستانداردی مانند کوچک کردن بینی یا پلکسر کل صورت و امثال اینها نتایج فاجعه باری به دنبال دارد.
عکس های قبل و بعد ار انجام پلکسر

عکسهای زیرتغییرات قبل و بلافاصله بعداز انجام پلکسررا در یکی از بیمارانم نشان میدهد.

پلکسر plexrپلکسر plexrپلکسر plexr

رفع افتادگی پوسترفع افتادگی پوست

مقایسه ی جراحی پلک ها با پلکسر

جراحی بریدن کامل پوست بوده و بدیهی است که آثار این بریدگی برای همیشه باقی میماند. ممکن است که پلک های دوطرف غیر قرینه بریده شده و درنتیجه شکل چشمها هم غیرقرینه شوند. اگر پوست بیش از اندازه بریده شود که باعث کوتاهی پلک ها وبسته نشدن کامل آنها شده و مشکلاتی مانند آسیب به قرنیه ایجاد خواهد شد. خوشبختانه این مشکلات در پلکسر وجود ندارند. ولی اشکال اصلی پلکسر درلزوم تکرار آن بوده و درعین حال برای پلکهای پف آلود و پراز چربی کاربردی نداشته و این نوع پلک ها فقط باید جراحی شوند.

رفع افتادگی پوست
کاربردهای پلکسر

لازم به تذکر بوده که پلکسر برای این موارد قابل استفاده بوده ولی برای هرمورد ممکن است ابزار بهتری وجود داشته باشد.انتخاب بهترین روش را به پزشک خودبسپارید

  • استرچ مارک (ترک های پوستی)
  • بلفاروپلاستی غیرجراحی (ترمیم مشکلات پلک ها )
  • هایپرپیگمنتیشن  (تجمع رنگدانه های پوست مانند کک ومک ،لک و ….)
  • زگیل 
  • خال های مسطح و برجسته 
  • کلوییدها  (گوشت اضافه )
  • اسکار  (جای زخم و جراحی و سوختگی رو پوست )
  • آنژیوماهای روبی  (خال های مویرگی)
  • تاتو
  • لابیاپلاستی (ترمیم بخش بیرونی دستگاه تناسلی)
  • اکتروپیون و انتروپیون (چرخش پلک ها به داخل یا بیرون)

 

 پلکسر پلاس PLEXR PLUS   پلکسر پلاس PLEXR PLUS   پلکسر پلاس PLEXR PLUS    پلکسر پلاس PLEXR PLUS   پلکسر پلاس PLEXR PLUS

136 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • واقعا عالی بود شما بهترینی
    خدا قوت

    پاسخ
  • باعرض سلام وادب،آقای دکتر از محضر شماسوالی داشتم ،اینکه آیا بااین روش پلاسما خط خنده (یعنی خطی که از کنار بینی تا کنارلب هست) از بین میرود؟اگر قابل عمل هست هزینه اش چقدره؟ ممنونم از شما

    پاسخ
  • باسلام

    خاستم ببینم با توجه به چیزی که در فیلم دیدم حرارت زیادی اون دستگاه داره..مطمن هستید بیمار درد نمیکشه..بیمارانی که حساس هستن.مثلا من خودم لیزر به سختی میتونم تحمل کنم..ولی مطمن نیستم این حرارت ادم اذیت نمیکنه

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۹/۰۳/۱۳۹۶ ۰۱:۱۱

      سلام. حرارت زیادی وجود نداره . درفیلم میبینید که بیمار خیلی راحت داره تحمل میکنه.

      پاسخ
  • با سلام و عرض احترام

    و تشکر بابت توضیحات کامل و مفیدی که ارائه فرمودید

    من مدتی هست که افتادگی پلک خفیفی در هردو چشمم به وجود آمده که خیلی برام آزاردهنده هست و به خاطر ترسی که از بیهوشی دارم به دنبال معاینه و مشورت با پزشک متخصص در این زمینه ای که توضیح دادید هستم، لطفا اگر پزشکی مطمئن و حاذق در این زمینه در" استان همدان "میشناسید معرفی کنید.

    با تشکر

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۹/۰۳/۱۳۹۶ ۰۱:۰۹

      سلام. من از همدان اطلاعی ندارم.برای اینکه بهتون نظر بدم با تلگرام در ارتباط باشین.

      پاسخ
    • سلام دکتر عزیز بنده کار پلکسر انجام میدم روی کل صورت بسیار عالی جواب میده بینی کوچک میشه خطوط بر طرف میشن و یک کشیدگی بسیار زیبا در صورت ایجاد میشود

      پاسخ
  • سلام اقای دکتر ممنون ازتوضیحات

    من دریزدزندگی میکنم ۲۲سالمه ی افتادگی پلک خفیفی دارم برام مقدور نیس بهتون مراجعه کنم در یزد دکتری میشناسین این روش رو انجام بدن ممنون

    پاسخ
  • باسلام

    ایا مراقبت خاصی برای بعد از پاکسر باید انجام بدیم؟ بعید میدونم در اون یکهفته بشه سرکار یا حتی بیرون رفت 

    چون بهرحال زخم و ورم داره، راهکار و یا دارو تجویز میشه

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۱/۰۵/۱۳۹۶ ۱۷:۲۵

      سلام. مراقبت های زیادی نیاز داره. ولی درست میفرمایید تا یکهفته چشمها ظاهر مناسبی ندارن.

      پاسخ
  • سلام دکتر عزیز ازاینکه دانسته ها و اطلاعاتی را که بازحمت بدست میاورید و برای راهنمای مردم در سایت ویا تلگرام قرار میدید جای خیلی تشکر دارد و ما از شما ممنونیم ودرادامه میخوام عرض کنم ایا برای ما که درشهرستان هستیم و بخواهیم از پلاکسر استفاده کنیم ایا تمعیدهای قرار داده اید و در اخر هم خواهش میکنم غذا ها و یا کرم ها و یا کلا از تولید کلاژن در پوست صورت میشود را نام ببرید چون اینطوری که مشخضه نبودن کلاژن باعت بوحود اندن بیشتر مشکلات در پوست میشود باتشکرازشما

    پاسخ
    • سلام. لطف دارین عزیزم. پلکسر برای همه ی هموطنان عزیزم هست و فرقی نداره.
      غذاهای کلاژن ساز: سبزیجات سبز تیره – سبزیجات قرمز رنگ – سبزیجات نارنجی رنگ – ماهی – سویا – توت ها _ مرکبات _ چای سبز – پروتئین

      پاسخ
  • سلام

    من پف و افتادگی پلک بالا دارم

    ۳۴سالمه، بدلیل ضعیف بودن عضلات پیشانی، بوتاکس برای من جواب نداد  میخواستم ببینم برای رفع این مشکل از پلکسر استفاده کنم که مشکلم حل بشه یا با لیفت نخ ابروهام رو بالا ببرم؟ چون فاصله بین چشم و ابروهام هم کمه

    پاسخ
    • سلام. سوالهای شخصیتون رو باید با تلگرام مطرح کنید عزیزم. شماره : ۰۹۱۲۳۸۷۱۷۴۷

      پاسخ
    • سلام. برای سوال های شخصی با تلگرام در ارتباط باشین. من متوجه نشدم که بوتاکس با پیشانی و بالا بردن پیشانی چه ارتباطی با هم دارند؟

      پاسخ
      • سلام خواهش میکنم صورتتونو نبرید پلکسرو …نکنید ..کک و مک و لک هیچ وقت باپلکسرو ..خوب نمیشن بلکه بدترم میشن و لک جدیدبوجودمیاد..بعدا پشیمون میشد خودم گول خوردمو همین کاری روصورتم انجام شد و صورت صافم ک چندتا کک جزیی بود لک شد ……بازم میل خودتونه .

        پاسخ
      • سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من بینی گوشتی و بزرگی دارم آیا با پلکسر میشه کوچیک شه و نتیجه مطلوبی به دست آورد جاش لکه نمیشه یا باعث ایجاد گوشت اضافه رو بینی نمیشه شما انجام میدین هزینش چقد میشه و کلا چند جلسه ست

        پاسخ
        • سلام ، به دلیل متغییر بودن مشکلات بیماران ، برای هر شخصی از روشهای مختلفی استفاده میشود ، مشکل شما حتما باید دیده و برسی بشه برای مشاوره مستقیم با شماره ۰۹۱۲۳۸۷۱۷۴۷ در واتس اپ یا تلگرام در ارتباط باشید .

          پاسخ
  • با سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر
    آیا پلکسر فقط برای درمان افتادگی پوست پلک جواب میده یا مشکل افتادگی در اثر پف پلک بالا را نیز حل میکنه؟

    پاسخ
  • در کاربردهای پلکسر توی موارد اسکار ، جای فرورفتگی جوشها را ذکر نکردین. برای فرو رفتگی تاثیر داره؟
    و آیا بهتر از لیزره؟ من با ۳ جلسه لیزر جوابی نگرفتم.

    پاسخ
  • از کاربردهای پلکسر ، لیفتیگ صورت را فرمودین.
    برای رفع افتادگی گونه که باعث حجیم شدن پایین صورت شده تاثیری داره؟
    نسبت به تاثیر نخ لیفتینگ مقایسه بفرمایین
    ۳۲ سالمه

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر
    چه تفاوتی بین پلکسر وفیبروبلاست است ؟
    آیا دستگاه پلکسر پلاس ودستگاه پلکسر با هم متفاوت هستند؟

    پاسخ
    • سلام. تفاوت بین پلکسر و فیبروبلاست؟!!!!! مث تفاوت بین موبایل و هندوانه هست. پلکسر یک دستگاهه. فیبروبلاست یک سلوله.
      چیزی به اسم پلکسر و پلکسر پلاس وجود ندارد. در متن سایت توضیح دادم. همه ی دستگاه هایی که اسم پلکسر دارن دراصل پلکسر پلاس هستند. من برای کسی که یک دستگاه پلکسر بدون پیشوند و پسوند که از یکسال پیش تا حالا وارد کشور شده باشه رو بهم نشون بده رایگان تمام صورتش رو ژل و بوتاکس میزنم.

      پاسخ
  • سلام آقای دکتر خسته نباشید من یک سوال داشتم من کمی پوست اضافی بالای پلکم دارم احتمال میدم که با یک جلسه از بین بره به نظرتون هزینه اش چقدر میشه؟ خیلی ممنونم

    پاسخ
  • دکتر عندلیبی
    ۰۵/۰۱/۱۳۹۷ ۰۲:۴۵

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

    پاسخ
  • نجوا کاظمی
    ۰۸/۰۱/۱۳۹۷ ۱۹:۲۶

    سلام آقای دکتر من دوتا زایمان داشتم وشکمم چروک شده و شل و افتاده شده آیا با پلکسر کامل بر طرف میشه 

    پاسخ
  • با سلام این روش برای بافت های داخلی جشم ضرری ندارد؟ کسی که عمل لیزر چشم داشته است می تواند برای افتادگی پلک از این روش استفاده کند؟

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر من چشمام مدله ژاپنی هست این روش برای این مدل چشم هم تاثیر داره

    پاسخ
  • سلام . اقای دکتر من همین الان یه فیلم تو نت دیدم برای اطلاع از فرق پلاسما جت و پلکسر اگر شما هم بزنید ویدیوی این اقای دکتر  در صدر صفحات هست . از سه دستگاه مجزا نام میبره . پلکسر . پلکسر پلاس . پلاسما جت . نمیدونم چرا !

    پاسخ
    • سلام. هرسه دستگاه وجود دارند. پلکسر قدیمی تر هست و تا حالا کسی از نزدیک ندیده و فقط درفیلم های شرکت سازنده دیده میشه. ممکنه کسی برای شخص خودش از ایتالیا وارد کرده باشه ولی هرآنچه به اسم پلکسر وجود داره همه پلکسرپلاس هستند. پلاسما جت هم حکایت خودشو داره و درمتن سایت توضیح دادم.

      پاسخ
  • امتیاز بینندگان:3 ستاره

    پاسخ
  • باسلام وعرض ادب واحترام.خسته نباشین.دکترجان من پیشانیموپلکسرکردم متاسفانه جاهای پلکسرکه نقطه نقطه زده بعداز۱۷ماه هنوزنرفته میشه خواهش کنم راهنمایی کنیدچیکارکنم یااگه کرم یادارویی هست استفاده کنم جاشون بره.ممنونم

    پاسخ
    • سلام. برای موارد خاص با تلگرام من درارتباط باشین. به صورت کلی عرض میکنم دربعضی از افراد که پوست حساس دارند ممکنه جای پلکسر کمی لک بشه که اگرگود نیست باید از کرم های ضد لک استفاده بشه. بهتره نظر پزشک خودتون رو بپرسین.

      پاسخ
    • سلام. من نمیدونم دلیل اینکه پیشانیتون رو پلکسر کردین چی هست. در پیشانی مشکلی که بشه با پلکسر حل کرد وجود نداره. پزشک خودتون باید جواب بدن.

      پاسخ
  • سلام من پلکسر انجام دادم برای پلک بالا و اصلا اینجور نبود ک هیچ جای لک و کبودی نداشته باشه با وجود مطالعه چنین مطالبی ک همه جا تو تمام سایت ها نوشتن.کلا دارم ناامید میشم بیش از ۲۰ روزه ک گذشته و روز ب روز تیره تر میشه و اصلا در معرض افتاب نبودم و تمام مراقبت ها رو هم انجام دادم.من خیلی تحقیق کرده بودم و هیچ دکتری نگفته بود ک جای کبودی مثل سیاهی بعد از سوختگی داره.تا کی هستن خدا میدونه.اگ عمری باشه ک من با دست خودم خودمو ناقص کردم.

    پاسخ
    • سلام. اول اینکه باید پزشک خودتون نظر بدن. دوم اینکه من شخصا موضوع احتمال لک شدن رو شفاها و کتبا با بیمارانم مطرح میکنم. این مشکل کاملا ژنتیکی هست و برای درصد کمی اتفاق میفته.بیشتر هم درپوست های سبزه و تیره. به هرحال ناامید نشین. زیرنظر پزشک خودتون از کرم های ضد لک استفاده کنید. به مرور بهتر خواهد شد.

      پاسخ
  • سلام ببخشی این دستگاه های پلکسراصل وبدل دارن ؟وعوارضشون چی هست

    پاسخ
  •  سلام . هزینه جلسه اول که پانصد هزار تومن هست برای  هر دو پلک هست یا فقط یک پلک ؟

    پاسخ
  • با عرض سلامآیا کرم ضدلک برای دور چشم ضرر نداره؟باتوجه به لایه بردار بودن این نوع کرمها و نازک شدن پوست دور چشم میشه از این کرمها استفاده کرد؟من پلکسر دور چشم انجام دادم و دکتر کرم روشن کننده و ضدلک فیس دوکس تجویز کردن که از روز دهم دو نوبت صبح و عصر استفاده کنم اما متاسفانه بعد از استفاده ،پوست دور چشمم به شدت دچار سوزش والتهاب شد.بنظر شما به استفاده از این کرم ادامه دهم؟ 

    پاسخ
    • سلام. هر کرمی میتونه واکنش و حساسیت بده. مسلما کرم هایی که مخصوص دور چشم ها نیستند احتمال حساسیت بیشتری دارند. ولی اینکه چی برای شما مناشب هست باید پزشک خودتون نظر بدن.

      پاسخ
  • سلام  ببخشید دکتر عوارض بلند مدت این کار چیست ؟

    پاسخ
  • سلام اقای دکتر میخواستم ازتون بپرسم اگه کسی با روش میکروپیگمنتیشن خط چشم کشیده باشه میتونه با روش پلاسما افتادگی پلکش رو برطرف کنه ؟ خطری نداره؟

    پاسخ
  • وقت بخیر ممنون از توضیحات خیلی خوبتون من نزدیک به دو ماه پیش پلکسر پلاس کردم برای افتادگی و سیاهی دور چشم فقط پلک اما نتیجه نگرفتم بلکه دورچشم لک آورده لطفاً راهنمایی کنید و علتش چی بوده البته من شیراز هستم

    پاسخ
    • سلام. لطف دارین. پلکسر برای افتادگی و سیاهی دور چشم کاربردی نداره. این سوال رو باید پزشک خودتون جواب بدن. درمان لک ناشی از پلکسر خیلی کند هست و باید حوصله داشته باشین. هرچند اینکار هم باید بوسیله پزشک خودتون انجام بشه.

      پاسخ
  • سلام آقای دکتر.. خسته نباشید… من در آلمان زندگی میکنم و برای مدت کوتاهی میام ایران. خواستم بپرسم امکان اینکه بتونم آموزش کار با پلکسر پلاس ببینم دارم؟ با سلامی دوستانه دشتی

    پاسخ
    • سلام. من که انجام نمیدم. اگه پزشک هستین که از طرف شرکت مربوطه براتون دوره میذارن. اگه نیستین نمیدونم آموزش با پلکسر رو میخواین چیکار کنید.

      پاسخ
  • امتیاز بینندگان:5 ستاره

    پاسخ
  • سلام روزتون بخیر، آقای دکتر من خط اخم دارم و تقریبا عمیق هم هست، با این روش ااز بین میره؟؟؟ ضمنا من ۳۷ سال سن دارم.

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیرقیمت الان پلک های بالایی چقد هست.همان۵۰۰که نوشتید؟

    پاسخ
  • سلام آقای%۲۰دکترلطفا%۲۰می%۲۰فرمایید%۲۰برای%۲۰از%۲۰بین%۲۰بردن%۲۰لک%۲۰پلکسر%۲۰شما%۲۰معمولا%۲۰چه%۲۰کرمی%۲۰را%۲۰توصیه%۲۰می%۲۰فرمایید؟

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر وقت بخیر ممنون از توضیحات خوب و کافی در مورد پلکسر  درمورد از بین بردن اسکارها شامل اسکار آتروفیک آکنه میشود و هزینه هر جلسه درمان حدود چقدر است؟

    پاسخ
  • سلام. من پنج روزه پلکهای بالا رو پلکسر کردم و منتظر نتیجه هستم. شدیدا اطراف چشمم ورم کرده و فعلا موفق نشدم برم سرکارم. امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشه

    پاسخ
    • سلام. من متوجه نشدم که این سوال هست یا نه !!!! اگه شما میتونید از یک متن کوتاه متوجه بشین که مخاطب کی هست و چند سالشه و خودتون پلکسرش کردین یا نه و اینکه نیاز بوده یا نبوده و الان چطوره…. منم میتونم متوجه بشم.!!!!!!

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید.  آیا این روش علاوه بر از بین بردن پف و افتادگی پشت پلک، برای چین و چروک پشت پلک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم هم موثر است؟ 

    پاسخ
    • سلام. در متن مقاله نوشته شده که این روش برای پف چشم مناسب نیست. حالا چطور شما نتیجه گرفتین که برای پف مناسب هست خدا داند!!!! برای خطوط پنجه کلاغی فقط در سن خیلی بالا و افتادگی شدید موثر هست وگرنه تاثیری نداره.

      پاسخ
  • سلام.از پلکسر برای افتادگی‌های دوطرفه لب میشه استفاده کرد؟

    پاسخ
  • مشکل من بیشتر پلک بالایی هست که چروکهای خیلی خرد رو پلکم دارم و یکی دوتا دانه که فکر کنم گوشتیه ولی خیلی ریز و اینکه دچار تیرگی دور چشم هستم میخوام دورچشمم جوان بشه آیا پلکستد برام مفیده؟ و اینکه هزینه اش برام چند در میاد پلک بالا و پایین

    پاسخ
  • مشکل من بیشتر پلک بالایی هست که چروکهای خیلی خرد رو پلکم دارم و یکی دوتا دانه که فکر کنم گوشتیه ولی خیلی ریز و اینکه دچار تیرگی دور چشم هستم میخوام دورچشمم جوان بشه آیا پلکسر برام مفیده؟ و اینکه هزینه اش برام چند در میاد پلک بالا و پایین

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب. آیا پلکسر برای لیفت بینی مناسب است؟ ماندگاری آن چقدره؟

    پاسخ
  • سلام وخسته نباشید من حدودا ۹ ماه پیش عمل ابدو مینو پلاستی انجام دادم ایا با دستگاه پلکسر جای بخیه از بین میره یا ن ممون میشم جواب بدین

    پاسخ
  • امتیاز بینندگان:1 ستاره

    پاسخ
  • سلام.پلکسر برای درمان گودی و تورفتگی جای جوش کاربرد داره؟یعنی میتونه جایگزین میکرونیدلینگ باشه؟

    پاسخ
  • امتیاز بینندگان:3 ستاره

    پاسخ
  • سلام برای پلکسر حتما باید متخصص بود نمیشه کسی بتونه با دوره دیدن کار کنه؟ چون من علاقه دارم که یاد بگیرم و کار کنم

    پاسخ
    • سلام. اگه همه مثل شما فکر کنن از فردا یکی دوست داره قلب عمل کنه یا جراحی لاغری بکنه. فقط بره دوره ببینه… دوست گرامی دست زدن به امر درمان فقط دراختیار پزشک ها هست. قانون مجازات جریمه و زندانی برای غیرپزشک درنظرگرفته. کسی حق نداره سلامت مردم رو به خطر بندازه.

      پاسخ
  • با سلام و احترام.  30 سال دارم و قصد انجام پلکسر برای پف پلک پایین و همین طور گودی زیر چشم دارم.  به نظر شما پلکسر نتیجه بخش تره یا بلفاروپلاستی؟  ممنونم

    پاسخ
  • با سلام و احترام آقای دکتر خسته نباشید . چند سال پیش پلک فوقانی را جراحی کردم الان حالت چشمهام نامتقارن شده و دکتری که منو جراحی کرده اینجا نیست . آیا پلکسر می تونه جای جراحی را ترمیم کند . ممنون از راهنمایی آقای دکتر 

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر…من ۲۲سال سن دارم که یکی از چشمام افتادگی پلک خفیف داره که انگار کمی به شکل پف خفیف در بالا ی پلک بنظر میاد….بنظرتون پلکسر پلاس برای چشمم مناسبه یا ضرر میرسونه و اگر مناسب نیست شما چه چیزی رو پیشنهاد میکنید ؟ با تشکر فراوان

    پاسخ
  • باسلام آیاپلکسربرای از بین بردن چرک های دورچشم چروک های پنج کلاغی وخط اخم مناسب هست،چون من تبلیغ های زیادتواینستادیدم واگرمناسب نیست شماکدوم روش مناسب وکم خطرترمیدونیدباتشکر

    پاسخ
  • سلام تلگرامتان کجا نوشته شده تا راهنمایی بخواهیم

    پاسخ
  • امتیاز بینندگان:3 ستاره

    پاسخ
  • سلام ببخشیدبرای منافذبازپوست اطراف بینی چه درمانی دارید؟

    پاسخ
  • گفته میشه استفاده از سوزن استینلس و یا نقره بهتر از استیل هست گه این نکته درسته بفرمایید شما از چه سوزنی استفاده میکنید؟در پلکسر

    پاسخ
    • سلام. نوع سوزن در پلکسر هیچ اهمیتی نداره. این حرفها برای تحریک بی مورد شماست. مثل اینکه بگویند این ماشین بنز، چرخ هاش باد مخصوص داره. یعنی بنز بودنش مهم نیست، بادش مهمه!!!!

      پاسخ
  • سلام. من ۲۹ سالمه,پلکسر پف زیر چشم رو هم درمان میکنه؟

    پاسخ
  • سلام.بنده سه ماه قبل جراحی بلفاروبلاستی انجام دادم الان جای بخیه یکی از پلکها کاملا صاف نیست و مقداری کمی پوست هم اضافه مانده.باید جراحی تکرار شود یا با پلکسر قابل رفع است؟متشکرم.

    پاسخ
  • سلام.خسته نباشید.من ۳۲ سالمه و بینی گوشتی دارم.میخواستم بدونم با پلکسر میشه کوچیک کردش؟

    پاسخ
  • سلام ایا پلکسر برای افتادگی سینه هم جواب میره

    پاسخ
  • سلام اقای ئکتر وقت شما بخیر…برای خطوط عمودی بالای لب چه روشی را شما پیشنهاد میفرمایید؟

    پاسخ
  • دکتر ترابی
    ۰۶/۱۲/۱۳۹۸ ۱۷:۳۵

    سلام دکتر جان! اخلاق که اصلا” نداری، از مردم هم که طلبکار نیستی، پس این غرور از کجا میاد!!؟
    به نظرم یه دوره هم باید برات بذارن تا ببینی پلاسماجت با اون پلاسماپن که از RF استفاده میکنه تفاوت داره
    محض اطلاع، البته اگه کتکمون نمیزنی، از پلاسماجت برای چروک اطراف چشم و خط خنده و پیشونی هم استفاده میشه
    سپاس

    پاسخ
    • سلام . شما ازکجا فهمیدی من اخلاق ندارم. یا غرور دارم. دهها نفری که هرماه بهم مراجعه میکنند و میبینم گند زدن به صورتشون بهم اثبات کرده که نباید برای خیلی جاها استفاده بشه. شما مثل خیلی از همکاران تحت تاثیر تبلیغات سازنده یا فروشنده قرار میگیری. مردم گناه دارن که انقدر دارین صورتهاشون رو خراب میکنید. اگه به این دلیل که شفاف و واضح با مردم حرف میزنم وکاسبی غیرعادلانه ی شما رو خراب میکنم بهم میگین بداخلاق یا مغرور…اشکال نداره. شما راحت باشین.

      پاسخ
      • دکتر عزیز و مهربان
        ممنون که بهمون آگاهی میدید،بنده تصمیم گرفته بودم برای لیفت پوستم،کل صورتمو پلکسر کنم،داشتم راجع بهش تحقیق میکردم ک اتفاقی پیج شما را دیدم ، شما باعث شدید تحت تاثیر تبلیغات دروغین پول و سلامتی پوستم را به خطر نندازم،سپاس از این همه صداقت و درود بر شرفتون بزرگوار

        پاسخ
    • کی گفته اخلاق ندارن، صادقانه دارن مردم رو آگاه میکنن، حتما کاسبی شما با شفاف سازی ایشون در خطره

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر میشه لطف کنید و مقدار شاتهای لازم رو برای هر ناحیه بفرمایید مثلا برای پلک تا چه اندازه سات بزنیم

    پاسخ
  • ممنون از راهنمایی دقیق و بدور از دروغ

    پاسخ
  • دکتر عندلیبی از معدود دکترهای زیبایی هستن که بدون درنظر داشتن منافع شخصی بهترین راهکار رو برای زیبایی پیشنهاد میدن و یکی از دلایل محبوبیت ایشون صداقت در کنار مهارت هستش ????????

    پاسخ
  • سلام دکتر ببخشید مطب شما در کدام شهره؟

    پاسخ
  • باسلام و عرض ادب خدمت دکتر بزرگواروعزیز جناب آقای عندلیبی واقعا کارتون حرف نداره من که خیلی راضی ام .هرکس بعد از پلکسر پلک های بنده رو دید واقعا تمجیدتون کردن اجرتون با خدا?

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر من 14 سالمه و مشکل افتادگی پلک دارم
    میخواستم بدونم آیا برای انجام پلکسر سن باید بالاتر از اینها باشه؟!

    پاسخ
  • farahanifarhad75@gmail.com
    ۲۳/۰۱/۱۴۰۱ ۱۸:۰۳

    سلام من متاسفانه روی بینی پلاسما کردم خیلی تیره شده برای روشن کردن لطفا کمکم کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات شخصی خود را فقط در تلگرام و واتس اپ ارسال نمایید و برای سوالات کلی درمورد مطالب سایت ، در انتهای مطالب از بخش نظرات استفاده نمایید.

مشاوره پزشکی در واتس اپ
کانال تلگرام
مشاوره پزشکی در تلگرام

کاربر گرامی سایت برای انجام مشاوره به نکات زیر توجه فرمایید

ابتدا نوع مشکل و محل آن را همراه با سن خود بفرمایید.
از محل مشکل ،عکس از روبرو و نیمرخ بفرستین. عکس باید بدون لبخند وآرایش و با کیفیت بالا باشد.
ما فقط برای مشکلات زیبایی صورت یا بدن درخدمت شما بوده و برای بیماری های پوست و مو مشاوره و ویزیت نداریم.
در صورتیکه اقدامی توسط پزشک دیگر برای شما انجام شده با خود ایشان مشورت فرمایید.
قبل از مطرح کردن سوالات خود حتما موضوع مورد نظر خود را در سایت مطالعه نمایید . جواب بیشتر سوالات شما از جمله نوع دستگاهها و مواد مصرفی و قیمت ها در سایت وجود دارند .
مشاوره برای عزیزانی است که در تهران زندگی میکنند و شرایط حضور در مطب را دارند .
لطفا مشاوره خود را حداکثر طی یک روز به اتمام برسانید. بعد از آن پیام شما پاک میشود.
درصورت نیاز به مشاوره حضوری با منشی مطب هماهنگ فرمایید.

همه روزه بجز تعطیلات رسمی. صبح ها از 10 تا 14 و عصرها از 16 تا 21

مطالب مرتبط